Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2023 10:40 - Описание на типичния русоробски боклук
Автор: lieutenantbenz12346 Категория: Забавление   
Прочетен: 2995 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 04.03.2023 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Главният белег на тия отвратителни същества, нито българи, нито хора, наричани русороби, защото са роби на руските диваци, е дивата омраза към Стамболов. Тя ги отличава особено ярко.
Именно защото не са българи и не са хора.

Един от тия изроди е написал в постинга си
Смърт на русофобите!

Аз не съм изрод като него и ще напиша - Вечен позор за русоробите! 



Гласувай:
8



1. blog13 - Уважаеми г-н гей (надявам се, че ...
04.03.2023 10:51
Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/) - та защо ти си се разбеснел в ранно сабахлен баш на тудоров ден?
цитирай
2. lieutenantbenz12346 - Малоумен русофилистичен кретен,
04.03.2023 11:16
blog13 написа:
Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/) - та защо ти си се разбеснел в ранно сабахлен баш на тудоров ден?


и ти щеше да се разбеснееш, понеже един идиот нарича боклук Стамболов, ако беше нормален българин, а не путински дебил.
Върви на майната си!
цитирай
3. blog13 - Уважаеми г-н гей (надявам се, че ...
04.03.2023 11:35
lieutenantbenz12346 написа:
blog13 написа:
Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/) - та защо ти си се разбеснел в ранно сабахлен баш на тудоров ден?


Малоумен русофилистичен кретен,

и ти щеше да се разбеснееш, понеже един идиот нарича боклук Стамболов, ако беше нормален българин, а не путински дебил.
Върви на майната си!

Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/), а може ли да попитам, защо ти мене ме обиждаш, след като аз ти правя комплименти? Какъв ти е на тебе, Стамболов, за който дори Симеон Радев, който е именно рософоб, (макар и не чак умопобъркан) се изказва съвсем не ласкаво?
Не знам защо, си решил, че Стамболов е над Петко Каравелов, например? Знаеш ли ти, че основна заслуга за Търновската конституция, освен Русия има именно Петко Каравелов? Същата конституция, суспендирана от Стамболов. Къв е тоя Стамболов, та искаш да ни го натрапиш, като някакъв идол. Той е просто историческа личност, която колкото и да е лоша, все пак е историческа личност. И дори е интересна личност - най-вече, примерно стои на дневен ред, много интересният въпрос, как така, тоя младок бе вкаран в Учредителното събрание, съвпреки че бе двойно по-млад от колкто трябва по закон? Кой и как го вкара, с каква цел? Тези и още много въпроси, са на дневен ред, ако искаме да разберем, как работи истинския механизъм и движеща сила на политическите процеси, как ни вкараха във войни, а накрая - хм, то май и твоя възлюбен май го утрепаха поради не знам си кви причини, некакви тъмни сили? ... А сега ми хрумва, че може и да не си гей, а да си некроман на отдавна утрепани известни селяни и поради тва да си ми се разфучал така на среща, докато аз си мислех, че ти правя комплимент. Т.е. вероятно требва да има и такъв джендър вЛГБТ
цитирай
4. lieutenantbenz12346 - Ми наистина си откачалка. Цял ча...
04.03.2023 11:48
Ми наистина си откачалка. Цял чаршаф си ми написал. Хайде сега ми напиши нещо за Георги Димитров. За мен тоя е национален предател, изрод и най-големият червей в историята ни.А Стамболов изобщо не го споменавай, щото си русофилистик.
цитирай
5. krumbelosvet - Знаеш ли, драги lieutenantbenz12346,
09.03.2023 14:22
Знаеш ли нещо ИСТИНСКО за Стамболов?
И понеже доказано не знаеш, освен може би мнението на неговите привърженици, прочети АБСОЛЮТНО ДОКУМЕНТАЛНИЯ ми пост от 08.03.2023 - "77 години след Хитлер, падат паметници на ония които го победиха".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lieutenantbenz12346
Категория: Забавление
Прочетен: 19712
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930